Hasch resention

Tja, Philip här! Köpte lite hasch av en rastafari igår. Skitbilligt! Kostade bara 700 spänn för en femma vafaan! Det är hårt som fan, o de e då man vet att de e bra grejer! Rökte lite igår när jag satt o drack mäsk med Tommy o Gil. De ville inte ha, för de tyckte att hasch e för rastafaris. Rökte holk i en majspipa jag köpte nere i turkaffären för 30 spänn. Blevb skithög, spydde o somnade. Jäää, de e så punxlivet är!!

Att röka hasch får 4 av 5 kammar. Minus för att det blev så kletigt på byxorna när jag spydde.

Typ såhär bra var mitt hasch

Kommentarer
Postat av: A.

Alltså ni är fan en skam för punkkulturen. Det är tack vare såna som er att hela kulturen blir nedsmutsad. Fyfan. Och nej, denna bloggen kan inte tas seriöst, men jag blir fan ändå irriterad. Leverpastej är inte kött? Yeah, you got that right.

2011-02-25 @ 00:04:03
Postat av: Flopp

"Det är tack vare såna som er att hela kulturen blir nedsmutsad" nej det är folk som blir upprörda av bloggar, specifikt denna blogg, som är en skam för Sverige!

2011-03-08 @ 11:34:43
Postat av: Philip

A: Varför är det provocernade att vi e punx för va!?`Kanske är avundsjuk för att du sjelv är en jävla svensson o vill va som oss!!

2011-03-13 @ 22:57:32
URL: http://punxnytt.blogg.se/
Postat av: anon

hahaha, obvious troll is obvious.

2011-03-22 @ 21:52:06
Postat av: KingSIze

700 kr för en femma hahah helt blåst, plus så är de kefft när de är hårt, ju mjukare desto bättre fan! AMATÖR

2011-08-22 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0